Kizlar pazardan şu emaye kizartma tencerelerinden almıştım. 2 sene kullandim ki 20 tlye almıştım. Yikaya yikaya kabuğu soyuldu iç tarafindan. Metalinde pas gördüm hemen attim kullanmadim. Kizartma tenceresiz kaldim ya. Şu emsaninkini beğeniyorum da oda maşallah bayağı artmış fiyati. Tavsiye edeceğiniz birsey varmi yada emaye emsani kullanan