CananGemicii merhabalar güzel anneler… kanguru almak istiyorum ama marka model çok fazla karar veremedim. kullanıp memnun kaldığınız markaları öğrenebilir miyim 🥰
peksokomelli CananGemicii mamadus kullanıyorum belimde hiç baskı olmuyor. Bebeğim ağır olduğu halde rahat taşıyorum.
CananGemicii Mom078 benim hoşuma gidenler de o marka da ama yorumlarda çok kaba falan yazılmış ? doğru mu. ben çok zayıf (46 kg falan) ve minyonum çok kaba dursun istemiyorum😣
CananGemicii peksokomelli benim bebeğim de öyle artık kollarım dayanmıyor oturma desteği var mı? hiç bakmadım o markaya denk gelmedi
CananGemicii SinemAlaz şimdi baktım fiyatı da iyiymiş bacım onun😀😅 ben daha uygun bişey arıyorum ama çok teşekkür ederim yüne de 😍