Rojgl Diyabakirda önerebileceğiniz kadın doğum doktoru var mi acaba . Arkadaşımın bebeğinin beyninde kist kalbinde parlaklık görülmüş başka doktora da göstermek istiyorlar. Tavsiyelerinize ihtiyacim var . Çok önemli bizim için 🙏🙏
Armancc Rojgl memorial diclede yunus çavuş ben gebelik boyunca dogumda kendısıne gidiyordum detaylımı da o yaptı çok çok iyi bir doktorb
nursocum Rojgl benim dediğim çocuk doktoruydu. Bak canım Zeki aklım var iyi bir kadın doğumcu ama şuanda sanki sadece tüp bebek yapıyor bilemiyorum internetten numarasını arayın bilgi alın yaşlı bir adam ama baya bilgili
Zarayagmurr Bağlar Hastanesi Veyis Keskin çok ilgili ve çok iyi bir doktor mutlaka gitmeli arkadaşınız. Hastanenin kendisi kötü fakat doktor çok iyi ben doktor için oraya gitmiştim