sedagokhan1903 biz de yalnızız kızımı görenler hemen anlıyor bir dönem babasına bile gitmek istemedi o zamalarda ben ikisini yalnız bıraktım başka odaya geçtim sürekli dışarı çıkar diyorlar ama onla olacak iş değil her gün dışardayız eve yabancı biri gelince ağlama krizine giriyor zamanla aşarız umarım