Mucizem_06 Didarr ben yememistim hatta kurufasulye karnbahar bile biliyorum canınız çekti zor ama bebek huzursuz olur ozmn daha zor olur aciziz yiyin birde kimyon için arkasna
Taze1mom Didarr bebeğim 5 aylık olana kadar yemedim ben zaten gazlı bir bebekti kii çipköfte hem gaz yapar hem de sütğn tadını değştirir biraz daha beklemelsin 🤗
Cerennh Didarr gecen gün yedim acısız diye ,ertesi gün bebegimin heryeri isilik gibi döküntü çıktı sonra kayboldu ,bencede yeme 🙃