deletedmom2200 aygun_brhml 9 hafta idealdir ve iyileşiyor merak etme benim iyileştiyse herkesin iyileşir aynada vs bakıp morelini bozma canım ayrıca
Eymenikom gkucukkaya valla benimde öyle Doğumdan sonra zor olmaz diyordum ama baya da kötü oldu normal Doğum olmasına rağmen hiç genişlememiş sanırım
aygun_brhml Deletedmom431 evet gordum bende ic dikişler dustu. bende agrilar tam 1 ayimda gecti cok aci cekdim ama. kanamam 10 15 gun falan.