fjolla arkadaslar kizim 6 aylik ve ek gidaya 2 haftadir basladik hiqbisey cok severek yemiyo biraz zorlayarak yediriyorum ama 3 gundur yerken boyle bo totriyo ireniyo gibi basina gelen var mi yardimci olun
anne15 fjolla istemiyosa zorlamayın sonra denersiniz yine. Tiksindirmeyin cocugu ondan yapıyodur . Yediği sey dokunuyo olabilir mi tik gibi bişey olmasın aklıma oda geldi
Senemmm11 fjolla pütürlü veriyorsan birde sevmiyorsa ondan yapıyordur. Sevmediği hiçbirşey için zorlama o gıdadan soğumasına sebep olursun sonra hiç yemez. Yediği kadar ver. Zaten şimdi doyurmak için yedirmiyorsun tadımlık veriyorsun
Borasmomy fjolla çok normal canım tadını alsa şu an iyi doyumluk değil 8buçuk ayda anca yemeye başladı diyebilirim 7buçuk aylığa kadar hep öğürürdü ama pes etmedim hep teklif ettim zorlamadım daha da tiksindirmedim biraz sabır geçecek
Swtlna Zorlamayın, etkilenir ileride de yemez, oyunla vermeye çalışın olmuyorsa bırakın sonra tekrar deneyin