Flashtv Hayır vicdan yapmanıza gerek yok. Çok uzun dönem bir kullanımınız yok neticede. Bebeği gaz sancısı çeken aileler bile rahat uyusun diye kullanırlar bazen. Uzun dönem ve sık kullanımı sakıncalı sadece bağımlılık yapar çünkü. Çok ağrısı olduğunda diğerini kullanın bence o yeterli gelecektir. Geçmiş olsun🌸 Bir de eczaneden fitil alırken her seferinde ” S” diye belirtin.