Lalim yani,ki doymasa zaten kendi emer fazlasını. Aman boşver,sağlık daha önemli. Destek vereceklerine moral bozuyorlar. Hamileyken de kızım geriden geliyordu kilosu bide sigara da içiyordum malesef doktorum diyodu 2 buçuk kiloya bari getirsek çok zayıf bilmem ne laf çarpıyordu her fırsatta. 2600 doğdu ama saglikliydi maşallah