Archimom Bugün kalça çıkığı ultrasonu çekildik, doktor değerimizin sınırda olduğunu ve çift bez bağlayıp 1 ay sonra tekrar çekilmemizi söyledi. Böyle bi durum yaşayan var mı
SEN Geçmiş olsun geçer inşallah benimki de öyleydi 1 ay sonra sorun çıkmadı tek beze döndük ama 1 ay boyunca dikkat edin
SEN Yok canım internetten de bakarsan ya doğum esnasında oluyor ya kundak sarma biçiminden yada alt değiştirirken.
avkrl Bizde de olmustu . Dr cıft bez hıcbir işe yaramıyor bosa yapma dedi. Sınırda ise sorun olmaz 1 ay sonra tekrar cektşr dedi kacıncı ayda cektirdniz bebrk kac haftalık dogdu