Deryadeniz58 ben sleepy kullandım ilk, lastikleri iz yaptı, aşırı kalın ve hep sızdırıyordu. Deli oluyordum. Aktif bebeğe geçtim 8 aydır ve çok memnunum. Bir ara Premium care kullandım 3 ay. Hiç memnun kalmadım, pamuklanma ve koku yapıyordu. Geçenlerde sleepy bio denemek için aldım üç gündür gündüZ takıyorum. Lastik izi ve sızdırma yok, pişik yok süper. Doğa için faydalı bir ürün olduğundan almıştım. Tek sorun hala çok kalın. Aktif bebek incecik