Loyam Selam kızlar 2 ay 5 günlük kizim var ,gece uykulari düzene girdi çok şükür uzun uyuyor genelde 23:30 ,00:00 , gibi gece uykusuna geciyor 2 defa nadiren 3 kere uyanıyor sabah 09:00,a kadar da uyur fakat gündüz uykusu çok az toplasan 3 saati geçmez kısa kısa düzensiz uyuyor uykuya dalmasi da zor oluyor sizin bebisler ne durumda? Uyku araligi Emme sıklığı vs akşamları erken geçsin gece uykusuna diyorum mesela 21:00 gibi yatirdigimda yarim saat sonra uyanip 2,3 saat uyumuyor bazen bu saatler degisiyor tabii ozellikle şunu merak ediyorum gündüz hiç uyumamasi normal mi?
Mehmet Loyam benım oglumda 2 ay 5 gunluk. Gündüz 9 bucuk gıbı uyur en fazla yarım saat 40 dk kadar. Ögleden sonra 13.30 - 14.00 gıbı yıne uyur 4 gıbı tekrar uyanır. Ama parca parca uyuyor sallıyorum sureklı.( gunduz uyukusu en fazla 3 saat) Aksam tam 21.00 kesınlıkle uyur. Gece 1 bucuk gıbı uyanıyır emzırıyırum tekrar uyuyor. Sabah 5 bucuga kadar sadece acıktıgı ıcın 2 saate bır uyanıyor🤗
Loyam Mehmet anladigim kadariyla sizde de gündüz uykusu cok az peki aksam 21:00 aralığını siz mi ayarladiniz ? Kızımın biraz daha erken gece uykusuna geçmesini istiyorum bu sekilde alişirsa 00:00 dan aşağı uyumayacak hemen hemen 1 aydir bu sekilde
Mervehrrm Benim bebegım 2 ay 17 gunluk ssız yıne ıyısınız bence benım bebegım nerdeyse hıc uyumuyo gunduz ayagımda salladıgım surece uyuyo ayagımdan bıraktıgım an uyanıyo yapısık ıkız gıbıyız sureklı emmek ıstıyo ac olmasada emzık gıbı kullanıyo benı emzıge de alıstıramıyorum malesef🥺gece de aksam 8de uyur ıkı saatlık ıkı uykusu var sonra saatte bır uyanıp emıyoruz dogumdan berı kesıntısız 3 saatlık uykuya hasretım🥴uykusuzluktan olcem gazımız da vardı sımdı azaldı bıraz damlaları kullandıgımızdan ama uykusu duzelsın dıye beklıyorum benım gıbı olan duzelen var mı lutfen duzeldı desın bırı🥺🥺
Loyam Mervehrrm ah canım senin durumun daha kötü tabi bir an önce düzen tutturursun umarim sanirim fazla gazlı bebeğin var ondan kaynakli böyle allah kolaylik versin
Loyam Mervehrrm gunduz benimki de öyle canım kuş uykusuna yatiyor 5 dk uyuduğu bile oluuyor sürekli salliyorum biraktigim an uyanir,sadece anne sütümu alıyor bebeğin acaba tam doymadigi icin mi sık emiyor emme süresi ne kadar benimki de az emdiginde daha çabuk acikiyor
Mehmet Loyam evet bir ara cok erken uyuyordu ve gece 3 gıbı uyanıp 2 saat boyunca uyanık kalıyordu. Bızde aksamları uyutmadık bazen ben bazen babası aldı kucagına gezdırdı oynattı saat 9 olunca salladık uyudu bunu bır kac gun denedık ve sımdı kendısı asla aksam 9 dan once uyumuyor😇 boylece gecelerı 3 kez kalkıyor bızde uykumuzu alıyoruz🤗
Loyam Minikannesi geç uyduğu için güne geç başlıyor diye tahmin ediyorum biraz daha erken geçse gece uykusuna erken uyanacak