[silindi] Ben baston kullanıyorum özellikleri diğer bebek arabaları ile aynı sırtı yatıyor 3 kademeli emniyeti 5 noktalı çok rahat sırt ve popo yeri . Üst gölgeligi neredeyse tamamen kapanabiliyor ayak yerine kisin ayri ek takabiliykrum ayaklari usumesin diye . Yagmurlu havada dahi kullandım hic su gecirmedi. öneririm.