Fulyaalinmina PremsessAnnesi çok yardımcı oldunuz uyku tulumu giyiyor gece 11 den sabah 9 a kadar altını değiştiriyorum uyuyr diye haliyle çok ix oluyordu dün çok rahat ettik
PremsessAnnesi Fulyaalinmina cok sevindim canım bebislerimizin rahatlığı bizim rahatlığımız😘😘 o küçük iz bile bizi nasıl rahatsız ediyor
Fulyaalinmina PremsessAnnesi evet öyle takıyorum artık. Bezi de beğeniyorum tek iz sıkıntıydi oda çözüldü 😊
pamuksekerinannesii cankuzularim tam tersi sizdirmiyor yanlari kalkik olduğu için daha bi koruma sagladi bizde yukseldi çünkü