PremsessAnnesi pamuksekerinannesii acemi olunca yığmıştım ben iç lastikleri açtığımda izde yapmıyor bi dene öyle canım
PremsessAnnesi pamuksekerinannesii bezin kenar kısmı değilde 3 4 santim içerde çift şerit geçiyor ![20210119_211456.jpg image/jpeg(3.08MB)(src) böyle
pamuksekerinannesii Yesidil bende denicem inşallah olmaz birşey Molfix hep tasiriyor beze degil sırtına yapiyor kakayii
Miniminikusum pamuksekerinannesii 2 numara sleepy 1aylik bebegime cok kucuk geldigi icin 3e gectim oda cok cok buyuk geldi. Zaten sleepyden hic memnun kalmadim degisim yapicam elimdekiler bitince
PremsessAnnesi Resim atamıyorum bezi koparmadan kenardan ayırıyorsun zaten kolay çıkıyor kesmiyorsun yani elinle ac bence adamlar açma payı koymuşlar onu
Fulyaalinmina pamuksekerinannesii küçük gibi duruyor ama Molfix kalın bir bez sleepy ince bize Molfix olmuyor slepy oluyor 2 buçuk aylık 5200 oluyor yani bir deneyin 1 numaradan çok çok büyük açıp bir bakın
pamuksekerinannesii Fulyaalinmina ben 2 numara kullaniyorum zaten canim 3 aylik olacak kizim hatta 3 numaraya gecicez 6 kilo olmak uzere yada oldu anca oluyor denedim bu oldu ama
PremsessAnnesi Fulyaalinmina bezin başlangıç yerinde payı var bant gibi çektiğiniz zaman açılıyor parcalanmada olmuyor
PremsessAnnesi Fulyaalinmina zaten incelerdeki yana doğru açılıyor o kısım başlangıçtaki yerleri çıkardığınızda genisliyor
Zehrasenleer pamuksekerinannesii eger molfixde 1 kullanıyosan slepyde 2 kullanmalısım slpeeynin kalıpları cok kücük beni oglum 53 günşük 4 numaraya başladım suan
pamuksekerinannesii Zehrasenleer 3 aylik olacak kizim kucuk göründü 2 numara gözüme ama tam sardı kızımı