Hmtgce Kızlar 1ay 17 gün oldu sezeryan oldum. Kanamam azalmıştı bittiydi nerdeyse şimdi yine başladı.adet kanaması mi acaba bu sorum saçma mi onu da bilmiyorum ayırt ediliyomu ikisi İlk doğumum bilemedim 😂
Med Hmtgce aynı günler benimde oldu cok kısa sürdü. Adetten saydım ben 😬 sonuçta 40 mız çıkmış oluyor.
Med Hmtgce Post bile açmıştım kanamam bitti tekrardan başladı bu neyin nesi diye. Baktım aynı posttan bi kaç tane daha var 😁 yani adet olmuşuzdur korkma 😂