Teşekkürler zaten ilk takip ediyolar beni 2 sene takip ettikten sonra teşhis koyuldu beyinde plik dedikleri nokta gibi şeyler var aktif plajda artıyor bide hastalık herkezde farklı oluyo ben iki kere tek atak geçirdim Bi ilkinde geçirdim o sekilde doktora gittim Bi kerede yeni evlendiği zamanlar yani 3 sene aralarında var iki atağın