Bugün aylık kontrolüne gittiğimizde hemşiremiz bıngıldağının yarım parmak kaldığını, neredeyse kapandığını söyledi. Baş çevresi büyümeye devam ettiği sürece sorun yok dedi ama böyle bir şey yaşayan var mı içinizde? Erken kapanması sorun olur diyolar birçok kişiden öyle duydum.