Minikbirannee Ben bayadır dişlerimle uğraşıyorum geçmiş olsun. Benim ön 4 dişimde kaplamaydı baya oldu yaptıralı. Aniden bir hassasiyet oldu, bir şeyler yemeye çalışırken acıdı falan. Gittim diş hekimine, altında kalan küçük kendi dişimde çürük oluşmuş kanal tedavisi yaptı ve yeniden kaplama işine giriştik 🙄