Mervemuhammedemir Az once post actım bıberonlar emzıkler yandı dıye esım arıcak beklıyorım pilips avente alıstı oglum baska tutmuyo buyul bıberonının agzıyla kucuk, bıberınun agzı aynımı emzık herı aynımı yanı cok geldıgınde tıkanıyo cunku kucul olana alıstı
Leylamoms Hayir büyük biberonun agzi 2 numara daha hızlı fazla akıtıyor küçük biberonlar 1 numara. Ben büyük biberona küçük olanın ağzını takıyorum yoksa çok akıp tıkanıyor kauçuk yerinde yaziyor 1-2 diye