Üstte kalsın canım tam emin değilim ama sanırım bu mama konusu haberlere bile çıkmış pandemiden dolayı fabrikalar da mama üretimi durmuş diye duydum ben..
bende çok zor buluyorum bizde Aptamil conformil kullanıyoruz zaten normalde de zor bulunan bir mamaymis skndiy daha da zor bulunuyor.