Rmyslymn canım benim de bebegim 5 bucuk aylik. Ben sütümu en başından beri sagarak veriyorum. Çok ıstahliydi bebegim, ama son 1 aydır sürekli etrafı izliyor gülüyor içmiyor sütünü. Bu ay hiç kilo almamış, benim de canım çok skildi. Sanırım dönemsel. normal dedi doktor kilo almamasına, herhangi bir test yapmadi.