Kayraaaa ben 7 aylıkken kestim doktorumuzun onayıyla. Burda gece beslenmesi ile alakalı böyle postlarda çol yorum yaptım ama kıymet bilmeyen bazı annelerden linç yedim. Sizin gibi aynı durumu yaşamaması için bazı annelere tavsiyeler verdim ama maalesef öyle yorumlar geliyor ki, girip cevap yazasım gelmiyor bazen açıkcası.