Kızlar bebeğim 4 aylık başlarda az da olsa biberon alıyordu ama sonra bıraktı. Şimdi ne biberon ne emzik hiç birini almıyor. Besin alerjisi olduğu için kusmaları da var. Sadece anne sütü ile besleniyor biberon alsa yatmadan önce anne sütünü biraz da biberonla vermek istiyorum ama almıyor. Takviye olsun diye anne sütünü EDA ile vermeyi denedim ama o da olmadı. Bu şekilde sorun yaşayan oldu mu olduysa önerileriniz neler bu arada elimde aventin biberonu var. Başka anne memesinie yakın ya da biberon almayan benekler için alması kolay olan bir biberon markası öneriniz var mı yardımlarınız bekliyorum