Merve_96 ilk başta soğan kullanmazken suda haşlayıp içine bulgur ve kırmızı biber bebek salçası atıyordum. Ispanak belki yapışır diyee başta blenderdan geçirmiştim
Normalde geçirmiyordum bu arada.
Sonradam soğanı kavurup bulgurlu yemek gibi yapmaya başladım.