Yagmur_arda_mom 19-20 düşük bence o yüzden 2.8 alsanız iyi olur içine sadece zıbın giydirirsiniz terlemez, evim 23-24 derece 1.7tog kullanıyorum hava çok soğuksa içine ince bi pijama giydiriyorum, bebeğiniz çok küçük 12-18in içinde kaybolur zaten seneye de olmaz boşuna çok büyük almayın bence