egeMeN 42gunluk bebeğim etrafa bakmaya başladığından beri arada bir gözlerini şaşı yapıyor. Bebeklerin göz kaslarınin tam gelişmemiş olduğunu duymuştum ama sizde de böyle durum oldu mu? normal mi acaba endişelenmeye başladım 🙄
Hanifemusa 3 aya kadar normalmiş. 3 aydan sonra hekime gosterilmeliumis. Yanı endişelenmeye gerek yok. Benimde iki aylik arada oluyo. Ilk doğduğunda daha yogundu