Bebegim 9 aylık olmak üzere gece belki 10 15kez uyanıyor. Ayına gore uyku düzenine bakınca bu aylık bebeklerin %80 90nı kesintisiz uyur diyor ama yok 😪🤦♀️🥵 uyumuyor ağlıyor bazen emip uyuyor bazen tekrar sallattiriyor kendini. Doktor kilo alımı iyi diyor uyanması normal diyor ama bu kadarı normal olamaz gündüz sürekli huysuz gece güzel uyku uyuyamadığı için. Ne önerirsiniz sadece emiyor.