baharberkay wafflee_42 Biz easyfishoil kullanıyoruz iştah açıyo çok memnunuz kokusu tadı güzel olduğu için verirken de zorlanmıyorum hiç.
wafflee_42 [silindi] Yok canım. Künefe yiyek Peki yağı çorbasına karıştırarak olur mu ? Kokusundan içmek istemiyor da
[silindi] wafflee_42 bence olmaz balık yağını hiç öyle veren görmedim doktora bi sordurayım mı ebeye falan
wafflee_42 [silindi] Sağlık olsun 😄 yağı aldım ama gel gelelim içerken sıkıntı çıkarıyor. Ne yapıyon hele geldee havuçlu kek yaptım yiyek 😁
[silindi] wafflee_42 tarçın da ekledin mi benim kekle pek aram yok kekleri pek seven olmaz o yüzden ben hikayesini hüzünlü buluyorum
wafflee_42 [silindi] ekledim valla. Tamam sana poğaça yapayım o halde hadi gel. Kahve içer fal sacmalariz falan 😅
[silindi] wafflee_42 kahve içtim fala kim bakacak sen bakar mısın kızlar bana bakar mısın dedi bende bakarım dedim ama bakamadım etkilendim şimdi bakın demeye utanıyorum
[silindi] wafflee_42 telve diye program var oraya attım bende şimdi kızkara atsam inşallah küfür etmezler ya
wafflee_42 [silindi] Tutturan varsa at. Madem kizacaklar bilmiyoruz desinler. Hem bakıp hem kizmasinlar 😄