Mehtee Kızlar avokadoyu nasıl tadim yaptırdınız biz meyvelere gectik elmayi denedik armutu muzu avokadoyu deneyeyim dedim tek başına ağır olur sizler nasıl yaptiniz?
madambovary Mehtee olgun bir avokadoyu çatalla ezip verebilirsiniz. İsterseniz biraz zeytinyağı veya anne sütüyle açabilirsiniz. İlk önce tek verin daha sonraki dönemlerde diğer meyvelerle karıştırıp verirsiniz. Malum tek başına pek tadı tuzu yok.
Mehtee serebro simdiue kadar hepsini oyle yaptim canım acaba agir gelir mi diye düşündüm ondan sordum tesekkur ederim ❤️
Mehtee madambovary oyle yapayim canım ozaman genelde zeytin yağı karıştırdim sebze verince kabizlik olmasin diye bunuda oyle yapayim uada formul mamayla kivam actirayim tesekkur ederim❤️
Oblomovv Mehtee yok hayır olmadı muzun iç kısmındaki kara yerleri ve ip gibi uzanan lifleri ayıklayarak kullanıyorum muzu
Mehtee Kuzey-41 ayy canim bende az once verdim tek basina haha bi yuzunu eksitti bu ne laann der gibi sonra kucuk parca muz ezip birazda formul mamayi sulandirip icine kattim simdiye kdar ek gida seruvenininde en sevdigi sey bu oldu sanırım severek yedi
GokturkAlp Mehtee ben zeytinyağı ekliyip çatalla eziyorudum, limona alerjisi olmadığı için limonda damlatıuordum bi iki damla. 8-9 aylık olunca cevizde ekledim sabah kahvaltısında veriyordum sürekli.
GokturkAlp Mehtee yok canım yapmadı. Limonunda sıkıntı yapmadığını bir aile meclisinde öğrendim, eline limon vermişler kemirmiş durmuş. Takip ettim ne alerji oldu ne de pişik bende ekleye başladım, çorbasına,avokadoya, salata.