Gasmee 4 aylikten beri odasinda uyutuyorum benimde geceleri 2 3 defa kslkar emzirme icin kolyuguk var bir tane rahat oluyor.ama tavsiyem ilk bir haftsya yakin once gunduzleri uyutun ki odaya alissin ilk gece koyunca tepki verebilir. Bizde donencesi var yatakta cok sevdi sizde sevebilecegi bisey asin koyun yataga alistirin yavas yavas derim. Iyiki ayirmisim diyorum yataginda cok rahat ediyor baska yerde uyumuyor artik kizim.telsiz kullaniyorum tabi citi bile duyuyorum onu da tavsiye ederim