Kızlar sadece 1 oda yakmak istiyorum biz normalde UFO ile ısınıyoruz burun tıkanıklığı çok yaşıyoruz eşimde alerjik astım var o yüzden hep UFO ile ısınırız ama geceleri doğalgaz açmak istiyorum bebeğimin odasında tek petekten sorun olur mu 1_2 ay yakacam zaten