Prensesannesi1-1 Kızım 1.5aydır neredeyse kabız ve kullanmayı düşünüyorum var mı kullanan memnun kalan?
Eymenbebeks Prensesannesi1-1 canım wlla onu bilmiyorum ama doktorumuz oralac verdi bize . 2.5 Cc kadar enjektörle çekip veriyordum . Ondan sonra kabızlık problemimiz geçti
Prensesannesi1-1 Eymenbebeks bizim dışkılama günü 4-5güne birdi şimdi her gümn yapıyor ama yumuşamadı bir türlü sizin dışkısı hemen yumuşadı mı
Eymenbebeks Prensesannesi1-1 şimdi ucunda olan kısmına pamuk çöpüyle zeytinyağı yapıyorum uyarı veriyorum poposuna . Oo sert dışkıyı çıkardıktan sonra yumuşak çıkıyor .