

arkadaslar merhaba bebeğimin 1 haftayı geçkin yanağında böyle bir kızarıklık var bu nedir diş için falan dedim ama dişte çıkmıyor öpülmeden oldu desem babası sakallı ama hep öpüyordu böyle bişey olmuyodu ve geçerdi sanırım öpmekten olsa. Nedir bu var mı böyle bişey olan ve nasıl geçer 🙏🏻