Dün bebeğimi ilk aşı sına götürdüm daha sonra kalça ultrasonu için hastaneye gittik akşama kadar hicbirsey yoktu akşam birden ağlamaya başladı gaz sancısı gibi ama gazda çıkarıyordu altında yapıyor hersey gayet normal ama gece bir iki kere ağlama şeyi oldu neden olabilir aceba aşı sonrası huzursuzluk olurmuş galiba ondan olabilir mi