Kızlar uyku tulumu aldık tog değeri 2.5. Normalde içine askılı atlet giydirmek yeterliymiş ama bizim evde ısı yalıtımı olmadığından ısınamıyor ve birkaç gündür çok soğuk. 15 derece gösteriyor Size sorum içine ne giydirsem yeterli olur bebeğime? Ne üşüsün ne de uykuda terlesin istiyorum . İlk bebeğim ve tecrübesizim. Yardımcı olursanız sevinirim