Merhaba anneler yeni doğum yaptım 5 günlük bebeğim var. 3 kez kan verdik her defasında kan verdikten sonra bebeğimin feri gidiyo sanki ne emiyor ne mama alıyor çok zor uyandırıyoruz uyanınca da güzel emiyor acaba kan vermeyle ilgisi olabilir mi? Dikkat ettiniz mi böyle bi durumla karşılaştınız mı?