Irmak45 Kızlar kızim ütüye elini degmisti son anda kurtardım ama üç gün önce oldu olay bugün farkettim eli soyulmaya başlamış derisi gözükmüş ya kendimi çok suçlu hissediyorum ya bir şey olmaz demi daha önce başına gelen varmı
_tospikannesi Irmak45 su mu toplamıstı canım. Suclu hissetme bizimde basımıza gelmişti son dk kurtardım masallah bizden hızlı hareket ediyorlar kesfetmek için ☺️
SaremAselim_0817 Irmak45 olur böyle şeyler allah beterinden korusun benm kızımda süt ısıttım arkamı dönmekle elini ayğaza atması bi oldu elinin içi yanmıştı su topladı soyuldu geçti ama şükür
2balbiranne Irmak45 kantaron yağı yanıklar için çok iyi annem kızgın yağla haşladı resmen kantaronla geçti birde bebek cildi daha hassas ya iz kalmaz. Geçmiş olsun
Kusursuzhata Yeşil elmayı dilimleyip onu koyun yara üzerine soyulma bitince rendeleyin ovalayabilirsiniz de ünv. De kuaförde çalışmıştım bi dönem ağda yanıkları vs böyle geçiriyordu arkadaşım. İltihap oluşumunu ve lekeyi engelliyor.
Irmak45 serenaysimsek aynen valla su toplamamiş derinin içi açılmış fotoğraf atamıyorum burdan atabilsem atcamda
Irmak45 merveabla dokdora sordum intap ve akıntı yoksa hiç bir şey sürme dedi simdik sıvı sıvı akıyor
balyanak52 Irmak45 eczanye git hemen söyle yanık kremi bide yara için bi krem vermişti benim oğlumda kızartma yaparken kızartmada kullandığım kaşığı kafasına düşürmüştü alnı yarydı ondan sürdüm şuam izi bile yok
Irmak45 SaremAselim_0817 evet kurudu soyuldu çok korkmuştum suçlu hissettim kendimi ağladım bile hep öyle kalacak die
SaremAselim_0817 Irmak45 geçiyo canm ya bnm kızımın da hiç bişy kalmadı insan ilk başta kötü oluyo ama derileri hücreleri çok çabuk yenilendiği için çabuk iyileşiyo