Doktora gittik bugun yüzünde kuruluk var die hem genel muayene bebeğim 4aylık 8kilo olmuş kaç haftalık doğdu dedi 36haftalık doğdu 2.600dedim bu bebek çok kilosu ek gıdaya geçerken çok sorun yaşarsınız bebeği 4saate bir emzirin dedi 4saat içerisinde pirinç suyu verin tok tutsun dedi bana çok çok saçma geldi sizce doktoru dinlemelimiyim birde sağlık ocağının verdiği kan damlasını ver die ısrarcı davrandı başka yazmam o iyi vs ama içeriği kötü bence kan damladı olarak ne alayım