yeninesilmom BİM’e gidin ve bu pijama takımlarını kaçırmayın o kadar yumuşak ve esnekler ki bitane 3-6 bitane 6-9 aldım kızım için 🤗 (renklerin cinsiyeti yoktur🌸)
Arasannesi yeninesilmom cok guzellermıs bugun öu gelmiş bu ürün inşallah kalır genelde güzel seyler hemen bitiyo denk getıremıyorum
yeninesilmom Deletedmom_29 benim kızımda 6200 kilo 3-6 bile bol duruyor denetmedim ama üstünde şöyle bi baktım kalıplar büyük gibi
Deletedmom_29 yeninesilmom ay teşekkür ederim katalogda belli olmuyordu ama sizin fotoğrafta güzel görünüyorlar. Burada da kalmıştır inşallah
yeninesilmom Dakdak34 maalesef 6-9’a kadar var ama bebeniz çok kilolu değilse 6-9 da olur diye düşünüyorum
BeautifulMother1 yeninesilmom bende alacaktım fakat beden yoktu mavi olandan Lcw den sipariş verdim bakalım nasıl gelecek 😊hayırlı olsun güzel günlerde kullansın 🌸