Canım anneler biz vegaferon kullanmaya daha yeni başladık 7 ay 10 günlüğüz. Aslında 4. Ayda Ocean başlamıştık fakat oğlumda alerji ve döküntü yaptığı için bıraktık ara verdik şimdi de kan değerimiz düştüğü için doktorumuz Ocean değil Vegaferon kullanalım dedi. İçeriği temiz değilmiş kullanılmamalı diyorlar dedim sorun olmaz kullanın o ilacı kullanan bir çok bebek var dedi.
İçim rahat olmaya olmaya da olsa aldım sağlık ocağından başladım. Zaten olmayan iştahımız iyice kapandı. Sabahları yediği yarım yumurta sarısı ve muzu da artık yemiyor. Ağlıyor ağzını açmıyor. 7,5 aylık olmasına rağmen sıfır ek gıda çorba yoğurt vs hiç birşey yediremiyorum. Bu kan damlasına başlamadan önce yiyordu en azından az da olsa bu ilaç iştahsızlık yapar mı? Ayrıca B12 sprey kullanıyoruz bilmiyorum birinden biri çocuğuma iyi gelmiyor ama hangisi 😕