1mom4665 Vallaha Bnde 8 ay önce oldum bel ağrısından hiç bşy yapamıyorum heleki regli zamanları hiç ne yatabiliyorum be oturabiliyorum doğum esnasında yapılan iğneden dolayıymış bel ağrısı
Mirac_momm 1mom4665 Allah Allah ne zmn geçer acaba sevindim ne güzel hamilelikte çok cektim bitti derken gene başladı
Gorkeminannesiii Mirac_momm bu Sezeryan olurken bele iğne vuruldugu için iste bi hasar kalıyor 😕 hamileykende agirlastikca illaki ağrıyordu yanii