Yeğenim oldu haliyle bir şey yapmam gerek altın çok pahalı para gönderelim dedim eşime ama paranın adı kalmaz bir ihtiyacini giderelim diyor ama hiç ihtiyacı yok abisinden kaldı zaten herseu ne yapicam bilmiyorum bebek 1 ay oldu gelin hanım halası bir şey yapmadı diyip duruyodur🤣