Elifinannesiii-11 Bebeğimde aşırı iştahsızlık var. Beş ay 11 günlük dört saatte 90 ml mamayı zor bitiriyor. Geceleri derin uykuya dalamıyor. İdrarı da bezde anlaşılır bi şekilde sarılık var. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir mi? Bilen var mı acaba
nazlieylul Elifinannesiii-11 bnde şuan bu durumu yaşıyorum doktora götürdük enf çıktı bezini açınca çiş yapıyo yapmadan önce ağlıyo takip edin ağlayınca altını açın bekleyin eğer yaparsa bu devam ederse böyle enf dur ve ağladığında gözünden yaş gelirse canı yandığı için ağlıyodur
Tubis Elifinannesiii-11 eczanelere yeni bebek bezi geldi enfeksiyonu belli ediyormuş şuan ismini unuttum ama belki işinize yarar . Eczaciniza danışırsanız verir mutlaka