Yakamozz bizde de aynı durum söz konusu. Elma ile başladık , muz, yoğurt , avokado, haşlanmış havuç , haşlanmış şekersiz bal kabağı derken sırayla takip ettik. Sancı veya sindirememe gibi bi durum olmayınca devam ediyoruz. Emen bebekler anne sütünden genelde yiyeceklerin tadına aşina oluyorlar, bu yüzden ileriki dönemler yemek seçme durumu yaşamıyorlarmış çok fazla. Mama çocuklarında maalesef böyle bi durum söz konusu. Öyle olduğu icin erken başlamamız iyi oldu diye düşünüyorum kendi oğlum için, doktor onayıyla gittiğimiz için içim rahat