Kızlar kullanan var mı? Ben yeni aldım dün gece ilk defa giydi oda sıcaklığımızda 22 23 derece arasında ama sabah kolları bacakları buz gibiydi inş hasta olmaz uzun kollu zıbın giydirmeniz yeterli dediler ben üzerini bile örttüm ince paten battaniye ile az mı giydirdim anlamadım ki