MaviKelebek cnm benim kızı. Da 6aylık ve uyku problemi var sürekli uyanıyor sürekli ağlıyor sabahları erken kalkıyor zombi gibi gezmeye başladım ortalıkta doktoruma bahsetmedim henüz ama şurupla ilgili bileğim yok memnun kalırsan bende doktoruma danışıp kullanayım