Merhaba arkadaşlar 22 günlük bebeğim var sürekli midesi bağırsakları gurulduyor anne sütü veriyorum sürekli çok nadir üç gecede bir filan çok ağlarsa mama veriyorum (SMA) biogio ve samp simplex kullanıyorum fakat bu türlü geceleri uyumuyor sürekli ıkınma halinde dün aksamdan beri hiç uyumadı kolik bebekmi sizce sizin onerileniz nelerdir uyuması ve gaz sancısı için ne yapıyorsunuz şimdiden teşekkürler