BadeDerinin-Annesi Merhaba sevgili annelerim 3 ay oldu sezeryan dogum yapalı ama Karın ve bel agrısı cekıyorum ınanılmaz derecede bu iki gündür sebebi ne olabilir acaba
KaanAtaM BadeDerinin-Annesi spinal yada epiduralmi oldun cnm bendede var o sırt ağrısı bı turlu geçmiyor kalabiliyormus öyle sürekli ağrı kesici alıyorum doktora gitmeni oneririm bı baktır istersen