Balimkizim bizim için tam tersi ,diğerleri büyük olduğu için kendi işlerini görebiliyorlar, ben sadece bebişle ilgileniyorum .hatta ona da bakıyorlar, istediğim gibi dışarıya çıkabiliyorum, yemek temizlik yapabiliyorum ,uyuyup dinleniyorum. Yas farki olması cok güzel şimdilik 😁 onlar da bayılıyor kardeşlerine. Uyanan ilk ben seveyim diye başına koşuyor. Abi abla ya da cilveler yapılıp kalp leri çalınıyor 🤭 biraz daha ayaklanıp eşyalarını ele geçirince kavgalar başlayabilir